ForumPortalliGalleryRegjistrohuidentifikimi

Share | 
 

 detyrat e gruas muslimane

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė 
AutoriMesazh
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 12:40 am

mėnyrat me tė cilat femra muslimane tregon respekt kundrejt bashkėshortit tė saj ėshtė tė respektuarit e familjes sė tij, e veēanėrisht nėnės sė tij.Ajo e kupton se personi qė ajo ka mė shumė tė drejta ndaj tij ėshtė bashkėshorti i saj, ndėrsa burri ka mė sė shumti tė drejta ndaj nėnės sė tij. Ajo i ndihmon atij pėr ta respektuar nėnėn e tij e edhe ajo vetvetiu i ndihmon asaj, vjehrrės, dhe e respekton gjithashtu. Nė kėtė mėnyrė ajo do tė pėlqehet mė shumė nga bashkėshorti i saj. Njė mashkull tė mirėfilltė, asgjė nuk mund ta kėnaqė mė shumė sesa tė shohė mirėkuptim reciprok mes bashkėshortes dhe familjes sė tij dhe anasjelltas...

Gruaja mund tė testohet nga vjehrra e saj apo edhe nga pjesėtarėt e tjerė tė familjes sė bashkėshortit tė saj, e ajo obligohet qė t’i pėrmbahet kėtij “testi” dhe t’i trajtojė familjarėt e bashkėshortit nė mėnyrėn mė tė mirė, e ky durim kėrkon menēuri, njerėzi, diplomaci dhe aftėsi qė e keqja tė kthehet me tė mirė, e kjo padyshim ėshtė aftėsi e mirė. Nė kėtė mėnyrė ajo do ta ruajė balancėn e raporteve mes: asaj me atė dhe asaj me familjen e tij.


Islami e ka rregulluar lidhjen bashkėshortore duke ia dhėnė detyrat dhe tė drejtat secilit bashkėshort veēmas. Detyrat e gruas pėr t’u pėrkujdesur dhe pėr ta nderuar bashkėshortin e vet janė tė balancuara me tė drejtat qė bashkėshorti i ka pėr tė, e prej tyre do tė ishin: ai duhet t’ia mbrojė nderin dhe dinjitetin e saj nga tė gjitha llojet e pėrqeshjes, poshtėrimit apo tiranisė.


Njėra prej detyrave tė muslimanit ndaj bashkėshortes sė tij ėshtė qė ta plotėsojė rolin e tij - “kawamit” (tė qenit mbajtės financiar dhe mbrojtės i saj). Ky ėshtė njė rol i cili duhet tė pėrmbushet nga kryefamiljari i suksesshėm. Njė mashkull i llojit tė kėtillė ka fisnikėri, qėndrim tė lavdėruar, tolerancė dhe nuk ėshtė pėrcjellės i gabimeve tė vogla. Ai i respekton ndjenjat e bashkėshortes sė vet dhe e bėn atė tė ndjehet se edhe ai ka pėrgjegjėsi nė punėt mirėmbajtėse shtėpiake.

AJO E BĖN VETEN TĖ DASHUR NDAJ BASHKĖSHORTIT TĖ SAJ

Gruaja e vėrtetė muslimane gjithmonė dėshiron dhe tenton ta fitojė dashurinė e bashkėshortit tė saj dhe ta kėnaqė atė. Ajo i flet atij fjalė tė sjellshme dhe jo fjalė mėrzitėse. Ajo i sjell atij lajme tė mira, ndėrsa lajmet e kėqija mundohet t’i fshehė sa mė shumė qė mundet, apo ia tregon nė atė kohė qė ėshtė mė e pėrshtatshme pėr tė. Nėse ajo e vėren se lajmin e keq duhet patjetėr t’ia tregojė bashkėshortit, atėherė ajo e gjen kohėn mė tė duhur pėr ta bėrė atė. Kėshtu “goditja” do tė ishte mė e lehtė pėr bashkėshortin e saj. Kjo me tė vėrtetė ėshtė njė aftėsi e mirė dhe njėkohėsisht e rrallė, sepse gjendet vetėm tek femrat e menēura.

Shembull i kėtillė prej femrave muslimane ishte Aishja, Allahu qoftė i kėnaqur me veprėn e saj, e cila iu afrua tė Dėrguarit, lavdėrimi dhe shpėtimi i Allahut qofshin mbi tė, atėbotė kur ai u pat larguar prej tyre pėr njė muaj. I Dėrguari pati thėnė: “Nuk do t’iu afrohem atyre pėr njė muaj!” Kur kaluan 29 ditė, ai sė pari erdhi te Aishja, Allahu qoftė i kėnaqur me veprėn e saj. Ajo i tha: “U betove se do tė qėndrosh pėr njė muaj larg nesh dhe vetėm 29 ditė kanė kaluar, i kam numėruar njė nga njė.”

“Ky muaj i ka pasur 29 ditė.” – u pėrgjigj i Dėrguari, lavdėrimi dhe paqja e Allahut qofshin mbi tė. [Fet-hul Bari, 5/116]

Kur Aishja, Allahu qoftė i kėnaqur me veprėn e saj, i tregoi tė Dėrguarit, lavdėrimi dhe paqja e Allahut qofshin mbi tė, se i kishte numėruar 29 ditėt, kjo ishte njė shenjė e pastėr, qė e shfaqte dashurinė e vet kundrejt bashkėshortit tė saj se si ajo e kishte numėruar kohėn nga malli qė e kishte pasur pėr tė. Kjo qė e tha Aishja, i tė Dėrguarin, lavdėrimi dhe paqja e Allahut qofshin mbi tė, e gėzoi edhe mė shumė, kėshtu qė kur iu kthye jetės me bashkėshortet e tij, filloi sė pari me Aishėn.

Gruaja muslimane e vėrtetė, i njeh dhe i heton pėlqimet dhe shprehitė e bashkėshortit tė saj dhe mundohet qė atyre principeve t’u qėndrojė si duhet, me qėllim qė martesa e tyre tė mos shkatėrrohet. Ėshtė rrėfyer se Shurejhi ishte martuar me njė femėr nga fisi Benu Handhale. Nė natėn e tyre tė martesės, secili prej tyre i falėn nga dy rekate dhe e lutėn Allahun qė t’i bekojė ata. Pastaj ajo iu kthye Shurejhut dhe i tha: “Unė jam e huaj dhe nuk di shumė pėr ty. Mė trego se ēka pėlqen, kėshtu qė do ta bėj atė dhe tregomė se ēka nuk pėlqen dhe do tė shmangem nga ajo.” Shurejhi ka thėnė: “Ajo ka qėndruar me mua pėr 20 vite dhe asnjėherė nuk mė ėshtė dashur ta qortoj, pėrveē se nė njė rast e edhe nė atė rast unė isha gabim.”

Kjo ėshtė gruaja plot respekt ashtu siē e do Islami, e pėrgjegjshme pėr shtėpinė e tij, besnike ndaj bashkėshortit tė saj dhe gjithmonė e kujdesshme pėr ta mbajtur nė kėmbė lidhjen me bashkėshortin e saj. Nėse diēka e ērregullon martesėn e tyre, ajo nxiton ta qetėsojė situatėn me mirėkuptimin dhe dashurinė e saj tė sinqertė. Ajo nuk e dėgjon pėshpėritjen e djallit, qoftė i mallkuar, i cili e nxit tė bėjė keq dhe ajo asnjėherė nuk nxiton tė kėrkojė shkurorėzim nga bashkėshorti i saj. I Dėrguari, lavdėrimi dhe paqja e Allahut qofshin mbi tė, u dha vėrejtje atyre grave qė kėrkojnė shkurorėzim pa ndonjė arsye legjitime se mund tė mos e ndjejnė aromėn e Parajsės: “Nėse ndonjė grua i kėrkon shkurorėzim bashkėshortit tė saj pa ndonjė arsye tė fortė, nuk do ta ndiejė aromėn e Parajsės.”
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 12:13 pm

Islami e sheh njeriun nė njė kėndvėshtrim tė pėrgjithshėm, fizikisht, mendėrisht dhe shpirtėrisht. Mė pas, mbi kėtė bazė ai sistemon jetėn e tij, duke pėrqendruar tėrė energjitė e tij drejt punės pėr ndėrtimin e tokės dhe themelimin e qytetėrimeve. Nė tė njėjtėn kohė, ai pranon qenien shpirtėrore tė njeriut dhe beson se nė tė ka njė fryrje nga shpriti i Allahut. Gjithashtu, i pranon edhe kėrkesat, energjitė qė ka kjo qenie shpirtėrore, duke i dhuruar atij besimin, moralin dhe vlerat.
Lidhjen e marrėdhėnieve me bazė afrimiteti e mėshire mes burrit e gruas. Pikėrisht, kėtė tregon edhe ajeti kuranor: “Pėr tė mirėn tuaj, Ai krijoi nga vetė lloji juaj gratė, qė tė gjeni prehje tek to dhe nė mes jush krijoi dashuri dhe mėshirė.”
Formimin e familjes, “folesė sė pastėr”, “punishtes sė brezave”, pikėnisjen e pėrgjegjėsisė dhe pjesėmarrjes nė edukimin e fėmijėve, pėrkujdesjes ndaj tyre. Burri ėshtė kujdestar dhe pėrgjegjės pėr familjen e tij, gruaja ėshtė kujdestare dhe pėrgjegjėse pėr fėmijėt e saj e tė dy sė bashku janė kujdestarė nė shoqėri dhe pėrgjegjės pėr fėmijėt e tyre, duke i siguruar atyre lumturinė. Pikėrisht, ky ėshtė kuptimi i ajetit kuranor: “ “Zoti ynė, na dhuro gra e pasardhės qė tė jenė si dritė syri pėr ne dhe ne na bė shembull pėr tė devotshmit.”

Vazhdimėsinė e llojit njerėzor dhe ndėrtimin e jetės, ashtu siē thotė edhe ajeti kuranor: “Ne dėrguam edhe para teje profetė dhe atyre u mundėsuam tė kenė gra e fėmijė.”

“Allahu krijoi pėr ju bashkėshorte nga vetė lloji juaj, e prej tyre ju dha fėmijė e nipa, duke ju furnizuar me tė mira. A besojnė (edhe pas kėsaj) ata tė pavėrtetėn dhe tė mirat e Allahut i mohojnė?”
Gjithashtu, Kurani e pėrshkruan marrėdhėnien mes burrit dhe gruas me njė shprehje tepėr tė bukur:“Ato janė veshje (prehje) pėr ju dhe ju jeni veshje (prehje) pėr ato.”(2:187) Me fjalėn veshje jepet njė pėrshkrim i mrekullueshėm i marrėdhėnies sė trupit me shpirtin, sepse:

a: veshja ėshtė gjėja mė e afėrt me trupin e njeriut;

b: veshja ėshtė nė masėn e njeriut, e detajuar, as mė e madhe e as mė e vogėl;

c: veshja vlen pėr mbulimin e tė zotit;

d: veshja ėshtė mbrojtje pėr tė nga ēdo e keqe;

e: ajo i dhuron atij qė e vesh bukuri e stoli.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:10 pm

Gruaja e vėrtetė muslimane gjithmonė i bindet bashkėshortit tė saj, pėrderisa ai (bashkėshorti) nuk bėn ndonjė mėkat. Ajo e rrespekton atė dhe gjithmonė ėshtė e etur pėr ta kėnaqur atė dhe pėr ta bėrė tė lumtur. Nėse ai (bashkėshorti) ėshtė i varfur, ajo nuk i ankohet pėr kėtė. Ajo nuk ankohet se ka shumė punė shtėpie, sepse e di qė shumė gra qė historia islame na tregon fjalė tė mira pėr to, kanė qenė tė durueshme dhe tė qėndrueshme nė duke u shėrbyer burrave tė tyre dhe duke i mirėmbajtur shtėpitė e tyre pėrkundėr varfėrisė dhe vėshtirėsive qė kishin. Njėra nga kėto gra tė moralshme ėshtė edhe Fatime el-Zahra, vajza e pejgamberit s.a.v.s dhe gruaja e Ali ibn Ebu Talibit r.a.. Ajo ankohej pėr dhembjen nė duart e saj nga grimcimi i drithėrave. Burri i saj, Ali ibn Ebu Talibi r.a. njė ditė i tha: "Babai yt ka sjellur disa robėresha, kėshtuqė shko e kėrkoja njė pėr tė tė shėrbyer ty!" Ajo shkoi te babai i saj, mirėpo, turpėrohej pėr t'ia kėrkuar atė qė donte. Andaj Aliu r.a. shkoi pėr ta kėrkuar njė shėrbėtore pėr bijėn e tij tė dashur, por Pejgamberi a.s. nuk mundte t'i ndihmonte tė dahsurve tė tij e nė anėn tjetėr t'i shkelė nevojat e muslimanėve tjerė tė varfur, kėshtuqė ai s.a.v.s. erdhi te vajza dhe dhėndrri i tij dhe u tha: "A t'ju mėsoj diēka mė tė mirė se ajo qė mė kėrkuat? Kur tė shkoni nė shtrat thuani 33 herė subhanallah, 33 herė elhmadulilah dhe 34 herė All-llahu ekber. Kjo ėshtė mė mirė pėr juve sesa t'jua jap njė shėrbėtore."
Pastaj ai s.a.v.s. i pėrshėndeti dhe iku, pasiqė ia dha kėtė ndihmė tė shenjtė, e cila do t'i bėnte qė ta harrojnė lodhjen e tyre.
Aliu r.a. filloi t'i thojė fjalėt qė ia mėsoi Pejgamberi s.a.v.s. dhe njė herė patė thėnė: "Asnjehėr nuk i kam ndėrprerė kėto fjalė qė m'i mėsoi ai s.a.v.s.." Njėri nga tė pranishmit i tha: "As nė natėn e Sifinit?" Ai tha: "As nė natėn e Sifinit." [Fet-h el Bari, 7/71]
Esma binti Ebu Bekr r.a. i shėrbeu bashkėshortit tė saj el-Zubejrit dhe pėrkujdesej pėr shtėpinė. Bashkėshorti i saj kishte njė kali, pėr tė cilin ajo pėrkujdesej duke e ushqyer dhe ushtruar atė. Buhariu dhe Muslimi e tregojnė kėtė ngjarje mu me fjalėt e saj: "U martova me Zubejrin dhe ai nuk kishte pasuri as skllevėr. Unė e ushqeja kalin e tij, duke u pėrkujdesur dhe ushtruar atė. Unė sillja ujė e bėja bukė pėr tė por nuk mundesha ta piqja, kėshtuqė disa gra ensare, tė cilat ishin tė sjellshme, e piqnin atė. I merrja tė gjitha hurmat qė Pejgamberi s.a.v.s. ia jepte Zubejrit dhe vendi prej tė cilit i merrja ato ishte shumė larg shtėpisė sonė. Njė ditė isha duke u kthyer me hurmat pėr nė shtėpi. Gjatė rrugės e takova pejgamberin s.a.v.s. i cili ishte me disa shokė. Ai mė thirri, pastaj e uli deven e tij qė unė tė ulesha pas tij (nė deve). Mė pastaj i tregova Zubejrit pėr kėtė gjė dhe i thashė: "Mė erdhi turp se e di qė ti je pak xheloz." Ai mė tha: "Pėr mua, mė keq ėshtė tė tė shoh duke i mbajtur hurmat nė kokė sesa tė ecėsh pas tij (Pejgamberit s.a.v.s.)." Mė vonė, Ebu Bekri mė dėrgoi njė shėrbėtor dhe unė u lirova nga tė pėrkujdesurit e kalit dhe kjo mė erdhi sikur tė isha liruar nga skllavėria." [Fet-h el Bari, 9/319]
Gruaja e vėrtetė muslimane nuk e kursen veten prej pėrkujdesjes sė shtėpisė dhe bashkėshortit. Ajo i di tė drejtat e bashkėshortit tė saj kundrejt saj, sikurqė pejgamberi s.a.v.s. pėr kėtė ēėshtje ka thėnė: "Asnjė qenie njerėzore nuk lejohet t'i pėrkulet ndonjė qenieje tjetėr njerėzore, por nėse kjo do tė kishte qenė e lejuar, do t'i kisha obliguar gratė t'u pėrkulen burrave tė tyre." [Ahmedi]
Ajsha r.a. njė herė e pyeti pejgamberin s.a.v.s.: "Kush ka tė drejta mė shumė ndaj gruas?" Ai s.a.v.s. tha: "Bashkėshorti i saj." Ajo pėrsėri e pyeti: "Kush ka tė drejta mė shumė ndaj mashkullit?" Ai s.a.v.s. i pėrgjigj: "Nėna e tij." [Bazari]
Njė herė njė grua erdhi te pejgamberi s.a.v.s. pėr ta pyetur pėr diēka, me ē'rast ai s.a.v.s. e pyeti: "A je e martuar?" Ajo tha: "Po." Pastaj ai s.a.v.s. e pyeti: "Si qėndron raporti mes juve?" Ajo tha: "Unė asnjėherė nuk dėshtoj nė detyar e mia." Ai s.a.v.s. i tha: "Ki kujdes se si sillesh ndaj tij, sepse pėr shkak tė tij ti do tė shkosh nė Parajsė apo nė Ferr." [Ahmedi]
El Hanbal ibn el Xhevzi nė librin e tij "Ahkam el Nisa'" (fq. 331) thotė: "Njė njeri me emrin Shuajb ibn Harb agjėronte dhe falej shumė. Ai dėshironte tė martohej me njė grua dhe asaj i tha: "Unė jam njeri temperament." Ndėrkaq ajo ia ktheu me menēuri: "Ajo qė ta largon temperamentin tėnd, ėshtė mė e keqe se ti." Menjėherė pas kėtyre fjalėve, ai e kuptoi se pranė tij po qėndronte njė grua e cila ishte intelegjente, e menēur dhe e pjekur. Ai menjėherė i tha: "Ti do tė jesh gruaja ime."
Kjo grua kishte njė ujdi tė mirė se si duhet tė jetė gruaja dhe kėtė (ujdi) ia konfirmoi bashkėshortit (tanimė tė saj) se do t'ia kishte kuptuar psikologjinė dhe natyrėn e tij se ēka i pėlqen dhe ēka nuk i pėlqen atij. Ajo do tė ishte nė gjendje ta pėrfitojė zemrėn e tij dhe se do tė ishte nė gjendje ta mbyllė ēdo derė konfliktoze nė jetėn e tyre. Gruaja e cila nuk i kupton kėto realitete, nuk meriton qė tė jetė grua e suksesshme. Pėrmes provokimeve tė saj, ajo mund ta bėjė bashkėshortin e saj qė ta humbė kontrollin e tij, e me kėtė rast, ajo do tė ishte mė e keqe se ai, sepse faktikisht ajo ėshtė shkaku direkt pėr humbjen e kėasj kontrolle.
Gruaja e mirė nuk ėshtė kėshtu asnjėherė. Ajo i ndihmon bashkėshortit tė saj qė (ai) tė jetė me karakter tė mirė. Kjo e bėn bashkėshortin e saj qė ta dojė mė shumė, sepse tė qenurit bashkėshorte e mirė nuk ėshtė vetėm lavdėrim qė mund ta bėjė para shokėve, por njėkohėsisht ėshtė edhe obligim qė All-llahu xh.sh e ka urdhėruar. Nėse e ka kryer me sukses, do tė shpėrblehet, por nėse ka dėshtuar, do tė ndėshkohet.
Njė nga mėnyrat mė tė rėndėsishme qė gruaja mund t'i bindet bashkėshortit tė saj ėshtė tė rrespektuarit e dėshirave tė tij... Sa mė shumė qė ia plotėson dėshirat, aq mė e fortė do tė bėhet lidhja e tė dyve.
Gruaja muslimane e di qė bindja ndaj bashkėshortit tė saj, do ta dėrgojė atė nė Xhennet, sikurqė pejgmaberi s.a.v.s. ka thėnė: "Nėse njė grua falet pesė herė nė ditė, e agjėron muajin e Ramazanit, i bindet bashkėshortit tė saj dhe e ruan nderin e saj, nė Ditėn e Gjykimit do t'i thuhet: Hyn nė Xhennet prej cilės derė qė dėshiron!" [Ahmedi, Taberani]
Ummu Seleme r.a. ka thėnė: "Secila grua qė vdes dhe e lė bashkėshortin tė kėnaqur prej saj, do tė hyjė nė Xhennet." [Ibn Maxhe, 1/595]
Pejgamberi s.a.v.s. ka thėnė: "A t'ju tregoj pėr gratė e juaja nė Xhennet? Ato janė fertile dhe tė pėrzemėrta. Nėse ju nevrikoseni, ato thonė: "Dora ime ėshtė nė dorėn tėnde. Mos mė zėntė gjumi pėrderisa ti nuk je i kėnaqur nga unė"." [Taberani]
Gruaja e vėrtetė muslimane e di qė Islami e ka shumėfishuar shpėrblimin ndaj saj nėse ajo i bindet bashkėshortit tė saj dhe gjithashtu ia ka tėrhequr vėrejtjen ēdo femre qė devijon nga rruga e tė qenurit e bindur ndaj bashkėshortit tė saj, sepse nė tė kundėrtėn (pra, nėse nuk i bindet), ajo do tė jetė mėkatare e do tė jetė e mallkuar edhe prej engjujve.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:11 pm

Gruaja e vėrtetė muslimane e di qė Islami e ka shumėfishuar shpėrblimin ndaj saj nėse ajo i bindet bashkėshortit tė saj dhe gjithashtu ia ka tėrhequr vėrejtjen ēdo femre qė devijon nga rruga e tė qenurit e bindur ndaj bashkėshortit tė saj, sepse nė tė kundėrtėn (pra, nėse nuk i bindet), ajo do tė jetė mėkatare e do tė jetė e mallkuar edhe prej engjujve.
Buhariu dhe Muslimi e shėnojnė atė qė Ebu Hurejra e ka transmetuar prej pejgamberit s.a.v.s., i cili ka thėnė: "Nėse burri e thėrret gruan e vet pėr nė shtrat e ajo nuk vjen, engjujt do ta mallkojnė atė grua deri nė mėngjes." [Fet-h el Bari, 9/294]
Mallkimi i engjujve do tė bie mbi ato gra qė janė tė pabindura ndaj bashkėshortėve tė tyre. Kjo nuk i pėrjashton as ato gra qė nuk janė tė gatshme nė rast kur bashkėshortėt e tyre i thėrrasin. All-llahu xh.sh i mallkon edhe ato gra qė vonohen kur bashkėshortėt e tyre i thėrrasin pėr nė shtrat e ato thonė: "Do tė vij...", "Do tė vij..." [Taberani]
Martesa nė Islam nėnkupton tė ruajturit e nderit tė gruas e poashtu edhe tė burrit. Prandaj detyra e femrės ėshtė t'i pėrgjigjet kėrkesave tė bashkėshortit tė saj... Gruaja muslimane nuk do t'iu kishte shmangur kėtyre (detyrave). Rreth kėsaj ēėshtje pejgamberi s.a.v.s. ka thėnė: "Nėse burri e thėrret gruan e vet nė shtrat, le t'i pėrgjigjet ajo edhe nėse ėshtė nė deve (d.t.th. edhe nėse ėshtė e zėnė me punė)" [Bazari]
Mbrojta e nderit tė burrit ėshtė gjėja mė e rėndėsishme qė gruaja mund ta bėjė, sepse Islami do qė burrat dhe gratė tė jetojnė nė njė mjedis i cili ėshtė i pastėr prej fitneve dhe haramit.
Pejgamberi s.a.v.s ka thėnė: "Nėse ndokush prej juve mahnitet prej ndonjė gruaje, le tė shkojė te gruaja e vet dhe le tė ketė kontakt me tė...!" [Muslimi, 9/178]
Vėrejtja qė i bėhet gruas, burri i sė cilės ėshtė i hidhėruar me tė e arrin atė nivel saqė do ta dridhte vetėdijėn e ēdo gruaje qė ka dro All-llahun xh.sh. dhe Ditėn e Gjykimit. Asaj i ėshtė thėnė se namazi dhe punėt e saj tė mira nuk pranohen pėrderisa burri i saj nuk ėshtė i kėnaqur prej saj.
Xhabir ibn Abdullahu transmeton se pejgamberi s.a.v.s ka thėnė: "Tre njerėzve nuk do t'u pranohet namazi. I pari ėshtė robi jo i bindur, pėrderisa ta dėgjojė zotėriun e tij. I dyti ėshtė pijaneci, pėrderisa t'i kthehet vetėdija dhe i treti ėshtė gruaja, burri i sė cilės ėshtė i hidhėruar me tė." [Ibn Hibban]
Pejgamberi s.a.v.s. gjithashtu ka thėnė: "Nuk ėshtė e lejuar pėr njė grua qė e beson All-llahun, ta lejojė tė hyjė nė shtėpi ndonjė person, tė cilin burri i saj nuk e do, apo tė shkojė dikund ku ai nuk do, apo ta braktisė shtratin, apo ta godasė mė grusht atė... Nėse ai ėshtė nė tė padrejtė, ajo duhet t'i afrohet pėrderisa ai pranon, e nėse pranon, atėherė All-llahu do t'ia pranojė namazin dhe veprat e saj dhe do ta forcojė atė." [Hakimi, 2/190]
Prej shenjave tė bindjes ėshtė qė ajo nuk agjėron nė ditė tjera, pėrveē se nė ato ditė qė ai i jep leje (nė pėrjashtim tė muajti Ramazan). Tjetėr ėshtė se ajo nuk e lejon askėnd tė hyjė nė shtėpinė e tij pa lejen e tij. Gjithashtu ajo nuk harxhon prej fitimeve tė tij pa lejen e tij. Nėse ajo harxhon diēka pa lejen e tij, atėherė gjysma e shpėrblimit (sevapit) do tė jetė pėr tė (burrin). Gruaja e vėrtetė muslimane i ka parasysh kėto mėsime, gjegjėsisht hadithin qė pejgamberi s.a.v.s. e ka thėnė: "Nuk lejohet qė gruaja muslimane tė agjėrojė, pėrveē se me lejen e burrit tė saj. Nuk lejohet qė ajo ta fusė dikė nė shtėpinė e tij pa lejen e tij. Ēkado qė ajo jep pa e ditur ai, gjysma e shpėrblimit (sevapit) do tė jetė pėr tė (burrin e saj)." [Muslimi, 7/115]
Nėse njė grua jep lėmoshė pa lejen e tij, ajo nuk do tė fitojė shpėrblim, por pėrkundrazi ajo do tė llogaritet si mėkat. Nėse ajo do tė japė nė vend tė burrit tė saj dhe nėse ėshtė e sigurtė se po ta dinte bashkėshorti i saj pėr kėtė punė, do ta lejonte, atėherė ajo lejohet tė japė lėmoshė, pėrndryshe jo.
Harmonia mes burrit dhe gruas nuk mund tė arrijė pėrderisa mes tyre nuk ekziston mirėkuptimi reciprok nė tė gjitha ēėshtjet, gjithashtu asnjėri prej tyre nuk gabon dhe nuk bėn telashe, nėpėrmjet tė cilave ėshtė mėse e ditur se dėmtohet dashuria bashkėshortore.
Nėse mashkulli ėshtė koprrac dhe harxhon shumė pak pėr bashkėshorten dhe fėmijėt e tij, atėherė asaj (gruas) i lejohet tė harxhojė aq sa ka nevojė pėr veten dhe fėmijėt e saj. Mė lartė pėrmendėm se ajo (gruaja) nuk guxon tė harxhojė pa leje paraprake, mirėpo ky rast ėshtė i veēantė.
Njė herė Hind bint Utbah, gruaja e Ebu Sufjanit erdhi te pejgamberi s.a.v.s. dhe i tha: "O i dėrguar i All-llahut, Ebu Sufjani ėshtė shumė koprrac. Ajo qė ai ma jep, nuk mjafton pėr mua dhe fėmijėn tim, kėshtuqė unė pa dijen e tij marr prej pasurisė sė tij." Pejgamberi s.a.v.s. i tha: "Merer atė qė ke nevojė pėr ty dhe fėmijėn tėnd." [Buhariu dhe Muslimi]
Gruaja muslimane e kupton pėrgjegjėsinė qė Islami ia ka dhėnė asaj, tė pėrkujdeset pėr shtėpinė e bashkėshortit tė saj dhe tė pėrkujdeset pėr fėmijėt e saj, gjithashtu.
Pejgamberi s.a.v.s. nė njė hadith ka thėnė: "Secili prej jush ėshtė bari dhe ju jeni pėrgjegjės pėr ata qė janė nėn pėrkujdesjen tuaj. Sundimtari ėshtė bari pėr popullin e tij, burri ėshtė bari pėr familjen e tij, gruaja ėshtė bari pėr shtėpinė e bashkėshortit dhe fėmijėve tė saj." [Buhariu dhe Muslimi]
Gruaja e vėrtetė muslimane duhet qenė si ajo qė i do fėmijėt e saj dhe pėrkujdeset pėr bashkeshortin e saj. Kėto janė dy karakteristikat mė tė mira qė ndonjė grua mund t'i ketė.
Rreth kėsaj ēėshtje pejgamberi s.a.v.s. ka thėnė: "Gratė qė mė sė miri i kalorojnė deveve janė gratė kurejshite. Ato janė shumė tė dhembshme ndaj fėmijėve tė tyre kur ata (fėmijėt) janė tė vegjėl dhe mė tė kujdesshmet kundrejt bashkėshortėve tė tyre." [Buhariu dhe Muslimi]
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:12 pm

Ėshtė nder i madh pėr gruan qė tė pėrkujdeset pėr bashkėshortin e saj mėngjes e mbrėmje dhe ēdoherė tė ketė buzėqeshje nė fytyrė nė raport me tė, buzėqeshje kjo e cila atij mashkulli do t'ia mbushte jetėn me gėzim, harmoni dhe qetėsi shpirtėrore. Muslimanet, shembullin mė tė mirė kanė Aishen r.a. e cila e shoqėronte pejgamberin s.a.v.s. nė haxh, duke u pėrkujdesur pėr tė (pejgamberin s.a.v.s.) mjaft mirė. Ajo e parfumoste atė para se ta veshte ihramin dhe gjente parfumin mė tė mirė qė mundej.
Pėr kėtė ēėshtje Buhariu dhe Muslimi transmetojnė se Aishja r.a. ka thėnė: "E kėrkoja parfumin mė tė mirė pėr pejgamberin s.a.v.s. para se ai e veshte ihramin." [Muslimi, 8/100]
Pastaj Buhariu dhe Muslimi gjithashtu transmetojnė se Aishja r.a. ka thėnė: "Kur pejgamberi s.a.v.s. ishte nė i'tikaf (izolim), ai e vėnte kokėn e tij tek unė dhe unė ia krihja flokėt."
Aishja r.a. i stimulonte gratė muslimane qė tė pėrkujdeseshin pėr bashkeshortėt e tyre dhe qė t'i njohin tė drejtat qė bashkėshortėt e tyre i kanė mbi to. Ajo kėto tė drejta i vlerėsonte si shumė tė rėndėsishme saqė nė njė thėnie tė saj ajo ka thėnė: "Oj gra, nėse do t'i kishit ditur tė drejtat qė burrat e juaj i kanė mbi ju, do t'ia kishit fshirė pluhurin e tyre qė e kanė nė shputa edhe atė me fytyrė." [Ibn Hibban]
Kjo ėshtė njė shprehje gjallėruese pėr ta treguar rėndėsinė e tė drejtave qė gruaja duhet t'i rrepektojė nė raport me bashkėshortin e saj. Aishja r.a. gjithashtu donte t'i tregojė grave muslimane qė arroganca dhe kokėfortėsia nuk duhet tė ekzistojė nė zemrat e tyre, sepse vėrtet kėto dyja janė shkatėrruese tė forta tė jetės bashkėshortore.
Para se tė martohej vajza e Abdul Malikut, e cila posedonte njė menēuri tė rrallė, i tha: "Oj vajza ime, po t'i jap disa kėshilla, tė cilat mund tė tė vlejnė gjatė tėrė jetės:
Ji e gatshme kur ai ėshtė afėr ty dhe bindju atij.
Kontrollohu se a tė vjen era e mirė dhe a dukesh mirė.
Pėrgatitja ushqimin nė kohė dhe mos bėn zhurmė kur ai ėshtė duke fjetur.
Pėrkujdesu pėr pasurinė dhe fėmijėt e tij.
Asnjėherė mos i demasko sekretet e tij dhe mos iu kundėrvepro dispozitave (dėshirave) tė tij.
Ki kujdes, oj bija ime! Duhet tė ta gėzosh kur ai ėshtė i mėrzitur dhe mos trego fytyrė tė keqe para tij kur i ėshtė i lumtur.
Shfaqi atij sa mė shumė rrespekt qė mundesh dhe pajtohu me tė sa mė shumė qė mundesh, kėshtuqė ai do tė ketė dėshirė tė bisedojė dhe tė qėndrojė bashkė me ty.
Dije, oj bija ime, se nuk mund tė arrish asgjė pėrderisa kėnaqėsinė e tij ta vėsh para tėndes! Dhe dhashtė Zoti tė zgjedhė ēka ėshtė mė mirė pėr ty dhe tė tė mbrojė."
Ajo, pastaj, u martua me bashkėshortin e saj dhe martesa e tyre ishte shumė e suksesshme; ajo lindi fėmijė qė u bėnė mbretėr. Kjo kėshillė, nė mėryė tė qartė pėrfshinte thuajse ēdo gjė qė njė vajzė e re do tė duhej tė dinte pėr ta trajtuar bashkėshortin e saj siē duhet.
Nėse ajo ėshtė e pasur, gruaja muslimane nuk lejon qė pasuria e saj ta vėrbojė kundrejt tė drejtave tė bashkėshortit tė saj.
Zejnebja, gruaja e Abdullah ibn Mes'udit r.a. tregon: "Pejgamberi s.a.v.s na tha: Oj gra, jepni lėmoshė, qoftė edhe sa njė pjesė e vogėl prej stolive tuaja!" Ajo mė pastaj tha: "Shkova te Abdullah ibn Mes'udi dhe i thashė: Ti ke pasuri tė vogėl, ndėrsa pejgamberi s.a.v.s. na ka porositur neve qė tė japim lėmoshė, kėshtuqė shko e pyete atė se a ėshtė e lejueshme qė ty tė jap lėmoshė! Nėse lejohet, do tė tė jap nga pasuri ime, e nėse jo, atėherė do t'ia jap dikujt tjetėr." Abdullahu tha: "Jo, shko ti e pyete pėr kėtė punė!" kėshtuqė unė shkova e e gjeta njė grua tė ensarėve aty, e cila poashtu kishte tė njėjtėn pyetje. U turpėruam shumė tė hyjmė pėr shkak se kishim rrespekt, nė ndėrkohė erdhi Bilalli dhe i thamė: Shko dhe
pyete pejgamberin s.a.v.s. se a ėshtė e lejuar qė ne t'i japim lėmoshė bashkėshortėve tanė, por mos i trego se kush tė ka thėnė ta pyetėsh! Bilalli shkoi dhe e pyeti pėr kėtė ēėshtje dhe pyeti se kush i kishte thėnė ta pyeste. Bilalli i tha: Zejnebja dhe njė ensare. Pejgamberi s.a.v.s. i tha: Ato do t'i kenė dy shpėrblime. Njėri ėshtė pėr shkak se dojnė ta mirėmbajnė lidhjen e tyre me bashkėshortėt e tyre dhe shpėrblimi i dytė ėshtė pėr lėmoshėn." [Fet-h el Bari, 3/328]
Gruaja e vėrtetė muslimane ėshtė gjithmonė e kujdesshme pėr tė shprehur falėnderim pėr atė qė All-llahu ia ka dhėnė, gjegjėsisht pėr jetėn e lehtė dhe tė mirė dhe ajo asnjėherė nuk e humb durimin nėse ndeshet me ndonjė vėshtirėsi. Ajo nuk e harron paralajmėrimin qė e ka thėnė pejgamberi s.a.v.s. se shumica e banorėve tė Xhehenemit do tė jenė gra, kėshtuqė ajo (gruaja muslimane) kėrkon strehė tek All-llahu pėr tė mos u bėrė njėra prej tyre.
Buhariu dhe Muslimi kanė transmetuar nga ibn Abasi se pejgamberi s.a.v.s. ka thėnė: "Oj gra, jepni lėmoshė, sepse shumicėn e banorėve tė Xhehenemit i kam parė gra. Tė pranishmit pyetėn: Pse kėshtu o i dėrguar i All-llahut? Ai tha: Sepse ata mallkojnė shumė dhe nuk janė falėnderuese ndaj trajtimit tė mirė qė bashkėshortėt e tyre ua bėjnė."
Kur gruaja muslimane mendon rreth kėtij hadithi, i cili e pėrshkruan fatin e shumė grave nė Ahiret, ajo gjithmonė shikon tė mos bie nė kėtė mėkat, pėrkatėsisht tė mos jetė prej atyre qė nuk e falėnderojnė tė mirė, nė kėtė rast tė mirat qė i vijnė nga bashkėshorti i vet. Pėrveē kėsaj, ajo edhe shpejton qė tė japė lėmoshė, ngaqė pejgamberi s.a.v.s. i porositi tė gjitha gratė ta bėjnė kėtė punė, me shpresė qė kjo/ky (lėmoshė/falėnderim) sadopak t'i shpėtojė asaj qė u tha mė lartė (dmth tė mos jenė prej banorėve tė Xhehenemit). Gruaja muslimane, si pqrditshmėri e merr shembullin mė tė mirė nė rast kur duhet shprehur rrespekt bashkeshortit.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:13 pm

Gruaja e vėrtetė muslimane ėshtė gjithmonė tenton dhe dėshiron ta fitojė dashurinė e bashkėshortit tė saj dhe ta kėnaqė atė. Ajo i flet atij fjalė tė sjellshme dhe jo fjalė mėrzitėse. Ajo i sjell atij lajme tė mira, por lajmet e kėqija mundohet t'i fshehė sa mė shumė qė mundet, apo ia tregon nė atė kohė qė ėshtė mė e pėrshtatshme pėr tė. Nėse ajo e vėren se lajmin e keq duhet patjetėr t'ia tregojė bashkėshortit, atehėrė ajo e gjen kohėn mė tė duhur pėr ta bėrė atė. Kėshtu "godtija" do tė ishte mė e lehtė pėr tė (bashkėshortin). Kjo me tė vėrtetė ėshtė njė aftėsi e mire dhe njėkohėsisht e rrallė sepse gjendet vetėm tek femrat e menēura.
Shembull i kėtillė prej femrave muslimane ishte Aishja r.a. e cila iu afrua pejgamberit s.a.v.s. atėbotė kur pejgamberi s.a.v.s. u pat larguar prej tyre pėr njė muaj. Ai s.a.v.s. pat thėnė: "Nuk do t'iu afrohem atyre pėr njė muaj!" Kur kaluan 29 ditė, ai sė pari erdhi te Aishja r.a.. Ajo i tha: "U betove se do tė qėndrosh pėr njė muaj larg nesh dhe vetėm 29 ditė kanė kaluar, i kam numėruar njė nga njė." Pejgamberi s.a.v.s. i tha: "Ky muaj i ka pasur 29 ditė." [Fet-h el Bari, 5/116]
Kur Aishja r.a. i tregoi pejgamberit s.a.v.s. se i kishte numėruar 29 ditėt, kjo ishte njė shenjė e pastėr qė e shfaqte dashurinė e Aishes kundrejt bashkėshortit tė saj (pejgamberit s.a.v.s.) se si ajo e kishte numėruar kohėn nga malli qė e kishte pasur pėr pejgamberin s.a.v.s.. Kjo qė e tha Aishja, pejgamberin s.a.v.s. e gėzoi edhe mė shumė, kėshtuqė kur iu khtye bashkėshortėve tė tij, filloi sė pari me tė.
Gruaja muslimane e vėrtetė i njeh dhe i heton pėlqimet dhe shprehitė e bashkėshortit tė saj dhe mundohet qė (atyre pėlqimeve dhe shprehive) t'u qėndrojė si duhet, me qėllim qė martesa e tyre tė mos shkatėrrohet. Ėshtė rrėfyer se Shurejhi ishte martuar me njė femėr nga fisi Benu Handhale. Nė natėn e tyre tė martesės, secili prej tyre i falėn dy rekate dhe e lutėn All-llahun qė t'i bekojė ata. Pastaj ajo iu kthye Shurejhut dhe i tha: "Unė jam e huaj dhe nuk di shumė pėr ty. Mė trego se ēka pėlqen, kėshtuqė do ta bėj atė dhe tregomė se ēka nuk pėlqen dhe do tė shmangem nga ajo." Shurejhi ka thėnė: "Ajo ka qėndruar me mua pėr 20 vite dhe asnjėherė nuk ėshtė dashur ta qortoj, pėrveē se nė njė rast e edhe nė atė rast unė isha gabim."
Kjo ėshtė gruaja plot rrespekt ashtu siē e do Islami, e pėrgjegjshme pėr shtėpinė e tij dhe lojale ndaj bashkėshortit tė saj dhe gjithmonė e kujdesshme pėr ta mabajtur nė kėmbė lidhjen me bashkėshortin e saj. Nėse diēka e ērregullon martesėn e tyre, ajo nxiton ta qetėsojė situatėn me mirėkuptimin dhe dashurinė e saj tė sinqertė. Ajo nuk e dėgjon pėshpėritjen e djallit, i cili e nxit tė bėjė keq dhe ajo asnjėherė nuk nxiton tė kėrkojė shkurorėzim nga bashkėshorti i saj. Pejgamberi s.a.v.s. u dha vėrejtje atyre grave qė kėrkojnė shkurorėzim pa ndonjė arsye legjitime se mund tė mos e ndjejnė
aromėn e Parajsės: "Nėse ndonjė grua i kėrkon shkurorėzim bashkėshortit tė saj pa ndonjė arsye tė fortė, nuk do tė ndiejė aromėn e Parajsės."
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:13 pm

Njė nga ligjet qė All-llahu i Lartėsuar i ka vėnduar nė kėtė jetė ėshtė qė meshkujt dhe femrat duhet tė bashkėpunojnė sė bashku pėr ta kultivuar dhe populluar llojin njerėzor e gjithashtu edhe pėr t'i prirė punėve qė kjo jetė ėshtė e karakterizuar. Meshkujt nuk mund tė veprojnė pa femrat por edhe anasjelltas. Prandaj, Ligji islam i mėson meshkujt qė tė bashkėpunojnė me gjininė e tyre tė kundėrt. Islami i jep kurajo mashkullit qė t'i ndihmojė bashkėshortes sė vet sa mė shumė qė mundet. Pejgamberi s.a.v.s., i cili ėshtė shembull pėr gjthė muslimanėt, i ndihmonte dhe i shėrbente familjes sė tij.
Islami ashtu sikurse pret nga burri qė t'i ndihmojė gruas sė vet rreth punėve tė shtėpisė, ashtu pret edhe prej gruas qė t'i ndihmojė bashkėshortit tė saj rreth punėve tė tij dhe t'i ofrojė ndihmė aty ku mendon se mendimi i saj ėshtė mė i pėrshtatshėm.
Historia na tregon se gratė muslimane radhiteshin nė aradhat luftarake sė bashku me meshkujt, pėr tė luftuar nė rrugėn e All-llahut. Ndėrkaq disa tė tjera, sjellnin ujė pėr pirje, pėr pastrim, kujdeseshin pėr tė plagosurit e kėshtu me radhė. Pėrkundėr qė kujdeseshin pėr tė tjerėt, ato gjithashtu dinin tė mbahen fort kur familjarėt e tyre (qoftė bashkėshorti ose biri) binin shehid tė luftės.
Nė anėn tjetėr, kontributi i grave nė jetėn publike nuk ishte vetėm gjatė betejės sė luftės, ato (gratė) qėndronin me burrat e tyre edhe gjatė kohės sė paqes, qė ėshtė shumė normale, duke i ofruar mendime tė tyre qė shpesh dilnin tė vlefshme... I qetėsonin zemrat e tyre kur nevrikoseshin dhe nė rast tė ndonjė vėshtirėsie.
Historia na tregon shumė meshkuj tė cilėt kanė marrė kėshilla nga bashkėshortet e tyre dhe kanė punuar sipas tyre. Njė prej tyre ėshtė edhe pejgameberi s.a.v.s. i cili i dėgjontė kėshillat e Kadijes, Umu Sulejmes, Aishes dhe grave tjera qė i kishte nė pronėn e vet.
Femra e sinqertė muslimande e kupton barrėn qė Islami e ka vėnė mbi shpatullt e saj, duke e obliguar atė qė tė jetė bashkėshorte e mirė ndaj bashkėshortit tė saj, tė pėrkujdeset pėr atė, ta kėnaqė atė. Ajo nuk e kursen kėshillėn e saj kur e sheh se bashkėshortit tė saj i duhet ajo (kėshilla) dhe ajo asnjehrė nuk heziton t'i qėndrojė pranė.
Hatixhja r.a. ishte njė shembull i femrės qė ndikoi tek bashkėshorti i vet. Kur pejgamberit s.a.v.s. i zbriti pjesa e parė e Shpalljes, ai dridheshte dhe asaj i tha: "Mė mbulo, mė mbulo!" Ajo nxitoi t'ia ofrojė ndihmėn dhe pėrkrahjen e saj. Buhariu dhe Muslimi e rrėfejnė tregimin e Aishes r.a. rreth asaj se si Shpallja filloi dhe mėnyrėn mahnitėse qė Hatixhja r.a. sillej me bashkėshortin e saj: "Shpallja filloi nė njė formė tė ėndrrėse cila shpejt u realizua. Pastaj ai e pėlqente veēimin, kėshtuqė shkonte nė shpellėn Hira. Papritmas e Vėrteta erdhi nė atė shpellė. I erdhi engjlulli dhe i tha "lexo!" Ai i tha: "Nuk di tė lexoj." Pejgamberi s.a.v.s. thoshte: "Engjulli mė pėrqafoi dhe mė shtrėngoi saqė pėrafėrsisht mė ra tė fikėt, pastaj mė lėshoi dhe mė tha: "lexo!" Unė i thashė: "Nuk di tė lexoj." Engjujt mė pėrqafuan dhė mė shtrėnguan pėr tė dytėn herė saqė m'u duk se mė ra tė fikėt, pastaj mė liruan dhe mė tha: "lexo!" Unė pėrsėri i thashė se "Nuk di tė lexoj" Pėr tė tretėn herė mė pėrqafuan dhe mė shtrėnguan aq fort saqė m'u duk se mė ra tė fikėt dhe mė tha: "lexo!" Unė prapė i thashė se "Nuk di tė lexoj" Pastaj engjulli tha: "Lexo me emrin e Zotit tėnd i Cili krijoi (ēdo gjė)! E krijoi njeriun prej njė gjaku tė ngjizur (nė mitrėn e nėnės). Lexo se Zoti yt ėshtė mė Bujari! Ai qė e mėsoi (njeriun) tė shkruajė me pendė. Ia mėsoi njeriut atė qė nuk e dinte" (EL ALAK, 1-5).
I dėrguari i Zotit erdhi te Hatixhja duke u dridhur dhe i tha: "Mė mbulo, mė mbulo!" Ajo e mbuloi dhe pushoi derisa u qetėsua dhe pastaj i tha: "Oj Hatixhe, ēfarė po ndodh me mua?" Mė tutje ai s.a.v.s. i tregoi se ēfarė kishte ngjarė dhe tha: "Frikėsohem pėr veten time." Hatixhja i tha: "Jo, mos u dėshpėro pėr hirė tė All-llahut tė Lartėsuar, pasiqė Ai asnjėherė nuk do tė tė kishte braktisur. Pėr Zotin, ti i mban lidhjet me familjarėt, e flet tė vėrtetėn, u jep nevojtarėve, i nderon mysafirėt." Ajo pastaj e dėrgoi te Navfal ibn Asad ibn Abdul Uza, i cili ishte kushėriri i saj. Ai ishte krishter. E dinte shkrim - leximin arab. Ishte i moshuar dhe i verbėr gjithashtu. Hatixhja i tha: "O xhaxha, dėgjoje nipin tėnd!" Ibn Navfali tha: "Ēfarė ka ngjarė, o bir i vėllait tim?" I dėrguari i All-llahut i tregoi se ēfarė kishte ndodhur, kurse ibn Navfali ia ktheu: "Ky ėshtė el-Namusi (Xhibrili) i cili iu pat dėrguar Musait. Dėshiroj tė jem i gjallė kur njerėzit do tė tė kundėrshtojnė." I dėrguari i All-llahut ia tha: "Vallė, a do tė mė kundėrshtojnė ata?" Ibn Navfali pastaj ia ktheu: "Po. Secili qė ka ardhur me atė qė ke ardhur ti, ka qenė i kundėrshtuar. Nėse jam i gjallė atė ditė (kur do tė tė kundėrshtojnė), do tė tė ndihmoj me tėrė qenien time." [Fet-h el Bari, 1/23]
Kjo fjalė ishte njė shenjė e fortė e menēurisė dhe karakterit tė Hatixhes r.a.. Ajo e njihte karakterin e pejgamberit s.a.v.s., sjelljen dhe pastėrtinė shpirtėrore tė tij dhe kjo e bėri atė tė sigurtė se All-llahu i Lartėsuar kurrė nuk do ta kishte braktisur njė njeri tė tillė. Ajo e dinte se pas kėsaj ngjarjeje madhėshtore qėndronte diēka qė All-llahu i Lartėsuar e kishte pėrgatitur pėr tė dėrguarin e Tij.
Nėna e parė e besimtarėve, Hatixhja r.a., ishte njė kėshilluese e sinqertė nė rrugėn e All-llahut tė Lartėsuar. Ajo tanimė e kishte fitur statusin si personi i parė qė e kishte besuar All-llahun e Lartėsuar dhe tė dėrguarin e Tij. Ajo qėndronte pranė tė dėrgurit tė All-llahut tė Lartėsuar duke i ndihmuar dhe pėrkrahur atė.
Ibn Hishami nė jetėpėrshkrimin e tij pėr pejgamberin s.a.v.s. thotė: "Hatixhja besonte nė atė qė iu shpallte Muhammedit a.s.. Njė prej mėnyrave nga tė cilat All-llahu i ndihmonte tė dėrguarit tė Tij ishte edhe kjo (dmth ndihma qė i ofrohej nga Hatixhja). Kurdoherė qė ai s.a.v.s. dėgjonte ndonjė fjalė tė keqe, shkonte pranė saj dhe gjente ngushėllim. Me ē'rast ajo e inkurajonte pėr tė qenė i durueshėm dhe ia shtonte bindjen nė misionin madhėshtor qė e bartte nė supe." [Ibid., 1/257]
Ajo ishte femėr qė gjithmonė e fliste tė vėrtetėn dhe kėtė barrė e bartte nė mėnyrė tė sinqertė. Andaj nuk ėshtė aspak pėr t'u ēuditur se ajo e fitoi kėnaqėsinė e Zotit tė Lartėsuar dhe ta meritojė nderimin qė Ai ia bėnte asaj. Zoti i Lartėsuar kėtė Porosi (kėnaqėsinė e Tij ndaj saj) ia dėgoi pėrmes dy tė dėrguarve tė Tij, Xhibrilit dhe Muhamedit s.a.v.s. tė cilėt i dhanė lajme tė mira, pėrkatėsisht lajmin se ajo do ta ketė njė shtėpi nė Parajsė, siē qėndron nė hadithin qė e transmeton Ebu Hurejra: "Xhibrili erdhi te pejgamberi s.a.v.s. dhe i tha: O i dėrguar i All-llahut, Hatixhja ėshtė duke ardhur te ti me disa enė me ushqim dhe pije. Kur tė vijė, njoftoje atė se Zoti i saj ia ka ndėrtuar njė shtėpi nė Parajsė, nė tė cilė nuk ka as zhurmė as vėshtirėsi." [Buhariu dhe Muslimi]
Gruaja e vėrtetė muslimane punon punė tė dobishme pėr vete dhe pėr bashkėshortin e vet si dhe i ndihmon atij nė rast nevoje. Nė kėtė mėnyrė ajo, me punėn qė e bėn, shėrben si ndihmė pėr bashkėshortin e saj dhe njėkohėsisht e pėrfiton rrespektin e tij kundrejt saj.
Tregim tjetėr rreth dhėnies sė kėshillės nga ana e femrės ėshtė nė ngjarjen e reagimit tė muslimanėve nė marrėveshjen e Hudejbisė nė njė anė dhe reagimi i Ummu Sulejmes nė anėn tjetėr, i cili (reagim) demonstroi mendjemprehtėsi tė thellė dhe menēuri tė mrekullueshme.
Ummu Sulejm ishte njėra prej atyre qė e shoqėronin pejgamberin s.a.v.s. kur ai shkoi nė Meke pėr ta bėrė Umren. Ky udhėtim ishte ndėrprerė nga kurejshėt, tė cilėt e ndaluan pejgamberin s.a.v.s. dhe shokėt e tij pėr tė arritur deri nė Qabe. Marrėveshja e Hudejbisė ishte nėnshkruar mes pejgamberit s.a.v.s. dhe kurejshėve. Nė tė thuhej se do tė ndėrpriteshin pėrleshjet pėr 10 vite tė tėra. Gjithashtu thuhej se nėse dikush prej kurejshėve vjen te pejgamberi s.a.v.s. pa lejen e tij, ai duheshte tė kthehej e kėshtu me radhė...
Pejgamberit s.a.v.s. All-llahu i Lartėsuar ia bėri me dije se kjo marrėveshje ėshtė nė dobi tė muslimanėve edhepse dukej se ėshtė jo e drejtė pėr ta.
Shokėt e tij ishin tė lemerisur kur e kuptuan pėrmbajtjen e kėsaj marrėveshjeje. Atyre iu dukej si e padrejtė. Ummer ibn el Hattabi i shprehi ndjenjat e tij kur shkoi te Ebu Bekri dhe i tha: "Vallė, a nuk ėshtė ai i dėrguari i All-llahut? - Po. A nuk janė ata politeistė? - Po. Pse ta pranojmė kėtė marrėveshje kur ėshtė poshtėruese pėr fenė tonė?" - O Umer, ndiqi urdhėrat e tij! Betohem se ai ėshtė i dėrguari i All-llahut. - Gjithashtu edhe unė betohem se ai ėshtė i dėrguari i All-llahut." Pastaj Umeri shkoi te pejgamberi s.a.v.s dhe ia parashtroi disa pyetje tė ngjajshme sikurse Ebu Bekrit, por kur e pyeti se "pse ta pranojmė kėtė marrėveshje kur ėshtė poshtėruese pėr fenė tonė?", pejgamberi s.a.v.s. i tha: "Asnjėherė nuk e shkeli urdhėrin e Tij dhe Ai asnjėherė nuk do tė mė kishte braktisur." [Fet-h el Bari, 6/281] Me kėtė rast Umeri kuptoi se nxitimi i tij pėr ta kundėrshtuar marrėveshjen ishte gabim. Kur pejgamberi s.a.v.s. e kishte miratuar marrėveshjen, u tha shokėve tė tij qė tė ngriten mirėpo asnjėri prej tyre nuk lėvizi. Tri herė u tha atyre tė lėvizin, mirėpo asnjėri prej tyre nuk e bėri atė. Pejgamberi s.a.v.s pastaj shkoi te bashkėshortja e tij Umu Sulejm dhe i tregoi se me ēka u ballafaqua. Ndėrkaq ajo me menēurinė e saj i tha: "O i dėrguar i All-llahut, shko dhe mos ju fol derisa ta kesh prerė kafshėn (kurbanin) tėnde dhe t'i qethėsh flokėt e tua."
Pejgamberi s.a.v.s. e mori kėtė kėshillė nga ajo dhe veproi sipas saj. Kur shokėt e tij e panė kėtė, u vėrsulėn pėr t'i prerė kurbanet e tyre dhe pėr t'ia qethur flokėt njėri - tjetrit saqė pėr pak sa filluan tė grindeshin ndėrmjet veti nga shqetėsimi se nuk e dėgjuan fjalėn e tė dėrguarit tė All-llahut. Pas kėsaj (tollovie) besimtarėt erdhėn nė vete dhe u bindėn nė atė se ajo marrėveshje ishte pėr tė mirėn e besimtarėve. Si shkak i kėsaj, mė vonė dhe atėherė, shumė njerėz e pranuan Islamin.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:14 pm

Mėnyrė tjetėr me tė cilėn gruaja e vėrtetė muslimane e pėrkrah bashkėshortin e vet ėshtė me rastin kur ajo e inkurajon atė nė dhėnie tė lėmoshės pėr hirė tė All-llahut tė Lartėsuar dhe pėr tė mos shpenzuar tė holla nė gjėra dhe mjete ekstravagante.
Gruja e mirė gjithmonė vetėm se ēka ėshtė e mirė pėr bashkėshortin e vet, andaj i thotė atij qė tė bėjė punė tė mira dhe tė hijshme
Njė prej tregimeve tė transmetuara rreth inkurajimit qė kanė bėrė gratė muslimane kundrejt bashkėshortėve tė tyre ėshtė rasti (tregimi) i Umul Dahdasė. Kur bashkėshorti i saj shkoi te ajo dhe i tregoi se kishte dhėnė lėmoshė nė atė kopsht nė tė cilin kishin jetuar ajo dhe fėmijėt e saj me shpresė se qė nė Parajsė tė fitojė disa hurma, ajo i tha: "Ti ke bėrė njė punė tė madhe, ti ke bėrė njė punė tė madhe!" Pejgamberi s.a.v.s. e komentoi kėtė rast dhe tha: "Sa hurma Abdul Dahdai do tė ketė nė Parajsė?" dhe kėtė e pėrsėriti disa herė. [Ahmedi dhe Taberani]
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:14 pm

Njė nga cilėsitė e gruas ėshtė se ajo i ndihmon bashkėshortit tė vet qė t'i bindet All-llahut tė Lartėsuar edhe atė nė mėnyra tė ndryshme, e prej tyre (formave) janė qė i thotė tė qėndrojė zgjuar gjatė natės dhe tė falė namaz vullnetar. Duke e bėrė kėtė ajo bėn njė punė tė shkėlqyer. E me kėtė, ajo bėn qė bashkėshorti i saj dhe ajo vetė tė jenė tė dy nėn Mėshirėn e All-llahut tė Madhėrishėm.
Pejgamberi s.a.v.s. e dha njė skicė tė mrekullueshme pėr ēiftet e martuara. Atė hadith e transmeton Ebu Hurejra r.a. i cili thotė: "I dėrguari i All-llahut tha: All-llahu e mėshiroftė mashkullin i cili zgjohet natėn pėr t'u falur e gjithashtu e zgjon edhe bashkėshorten e tij pėr t'u falur, e nėse ajo refuzon njė gjė tė tillė, ai e spėrkat me ujė nė fytyrė tė saj. Njėashtu All-llahu e mėshiroftė femrėn e cila zgjohet natėn pėr t'u falur dhe e zgjon edhe bashkėshortin e saj pėr t'u falur, e nėse ai refuzon njė gjė tė tillė, ajo e spėrkat me ujė nė fytyrė tė tij." [Ebu Davudi]
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:15 pm

Gruaja e menēur muslimane nuk harron se njėra nga punėt mė tė mėdha qė mund tė bėjė pas adhurimit ndaj All-llahut tė Lartėsuar ėshtė qė tė jetė e kėndshme ndaj bashkėshortit tė vet dhe t'ia mbushė atij zemrėn me gėzim dhe hare, kėshtuqė ai tė jetė i kėnaqur qė ėshtė martuar pėr tė dhe tė ndjehet i kėnaqur nė prani tė saj. Pra, ajo e shfrytėzon intelegjencėn e saj pėr tė gjetur mėnyra se si t'ia hapė zemrėn dhe t'ia mbushė me lumturi. Nėse ėshtė perfide nė kėtė ēėshtje ajo mund tė bėhet mbretėresha e zemrės sė tij.
Ajo e kupton se femra ėshtė gėzimi mė i madh pėr mashkullin nė kėtė botė. Nė lidhje me kėtė Abdullah ibn Amėr ibn Asi r.a. transmeton se pejgambeėri s.a.v.s. ka thėnė: "Kjo botė nuk ėshtė asgjė tjetėr, pėrveē se njė pėrjetim i pėrkohshėm dhe gėzimi mė i madh ėshtė gruaja e drejtė." (64)
Ajo nuk harron ta bėjė veten e saj tė dashur pėr tė. Nė tė kundėrtėn, ajo do tė jetė burim i jolumturisė dhe i mjerimit pėr bashkėshortin e saj, sikurqė qėndron nė hadithin qė pejgamberi i All-llahut s.a.v.s. ka thėnė: "Janė tri gjėra qė birin e Ademit e bėjnė tė lumtur dhe tė kundėrtat e tyre e bėjnė atė jo tė lumtur. Prej tyre janė qė ai tė ketė bashkėshorte tė mirė, shtėpi tė mirė dhe mjete transportuese tė mira, ndėrkaq gjėrat qė ia prishin lumturinė janė bashkėshortja e keqe, shtėpia e keqe dhe mjetet transportuese tė kėqija." [Ahmedi]
Prandaj tė qenurit bashkėshorte e mirė ėshtė pjesė e besimit, pasiqė kjo i ndihmon atij qė tė jetė i dėlirė e i matur dhe i jep vullnet qė t'i forcojė themelet e tij dhe tė familjes sė tij.
Femra muslimane, nga natyra e saj dėshiron qė tė jetė e dashur te bashkėshorti i saj. Ajo gjen mėnyra qė ta plotėsojė feminitetin e saj, kėshtuqė pėr tė qenė tėrheqėse nė prani tė tij. Mirėpo, nuk mbaron vetėm me kaq, ajo duke tentuar qė ta fitojė dashurinė ndaj bashkėshortit tė saj, ajo e fiton edhe kėnaqėsinė e All-llahut, gjė pėr tė cilėn nė Ditėn e Gjykimit (ajo) do tė merret nė pyetje se a e ka pėrmbushur si duhet a po jo.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:15 pm

Ajo e bėn veten tė bukur me qėllim qė tė jetė mė tėrheqėse ndaj tij dhe qė ta gėzojė atė. Kjo ishte nga praktika e muslimaneve tė brezit tė parė. Njė prej tyre ishte Ajshja, Allahu qoftė i kėnaqur prej saj! Ajo rregullohej dhe veshte rrobe tė mira me qėllim qė tė dukej mė e bukur pranė pejgamberit, paqja dhe mėshira e All-llahut qoftė mbi tė!
Bakrah bint Ukbe erdhi te Ajshja r.a. dhe e pyeti pėr kėnėn, e ajo iu pėrgjigj se ajo (kana) e ka prejardhjen prej njė peme tė mirė dhe ujė tė pastėr.
Le t'i dėgjojnė kėshillat e Ajshes ato gra tė pakujdesshme dhe le tė fillojnė tė mendojnė se bukuria duhet tė jetė primare pėr burrat e tyre, e jo pėr shoqet dhe tė afėrmit e tyre! Ato gra qė nuk zbukurohen pėr burrat e tyre janė mėkatare, sepse me kėtė rast, ato e shkoqisin njė detyrė shumė tė madhe martesore. Neglizhenca e tyre mund tė shkaktojė qė ata (burrat e tyre) t'i lėnė ato pas dore dhe tė shikojnė gra tjera tė huaja.
Ajo grua, burri i sė cilės e sheh atė me flokė tė shprishura ose nėse e sheh tė venitur, ajo grua ėshtė e pamend dhe e padėgjueshme. Do tė kishte qenė shumė palidhje fakti kur dėgjon se njė grua zbukurohet vetėm me rastin e ardhjes sė mysafirėve apo kur ajo tė ketė pėr tė shkuar nė ndonjė aheng bashkė me femrat tjera, ndėrkaq nė prani tė bashkėshortit tė saj tė jetė me flokė tė shprishura dhe vrenjtė. Femra muslimane qė ėshtė e edukuar me mėsimet islame duhet qė tė jetė e mbrojtur nga kėto tė meta, sepse ajo bashkėshortin e vet e trajton siē duhet, e njė grua e tillė (trajtuese e mirėfilltė) nuk bėn qė tė dėshtojė nga detyrat e veta kundrejt me bashkėshortin e saj.
Njė nga detyrat islame, siē thamė edhe mė lartė, ėshtė qė muslimanjė duhet tė zbukurohet pėr bashkėshortin e saj. Ėshtė e ndaluar pėr gruan muslimane qė tė jetė e veshur nė tė zeza mė shumė se tri ditė, pėrveē se nė rastin e vdekjes sė bashkėshortit, kur asaj i lejohet qė tė mbajė zi pėr 4 muaj e 10 ditė. Kjo argumentohet me hadithin qė e transmeton Buhariu nga Zejnebja, vajza e Ummu Selejm e cila ka thėnė: "Erdhe te Zejnebja bint Xhahsh, bashkėshortja e pejgamberit s.a.v.s. kur vėllai i saj vdiq. Ajo kėrkoi parfum, e vėndoi atė dhe tha: Nuk po vėndoj parfum se kam nevojė, por e kam dėgjuar pejgamberin e All-llahut s.a.v.s. duke thėnė: Nuk ėshtė e lejuar qė njė grua qė e beson All-llahun tė mbajė zi mė shumė se 3 ditė, pėrveē se nėse i vdes burri i vet, pėr tė cilėn ka tė drejtė tė mbajė zi 4 muaj e 10 ditė." [Fet-h el Bari, 9/484]
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:15 pm

Mėnyrė tjetėr nga mėnyrat me tė cilat ajo bėhet e dashur pėr bashkėshortin e saj ėshtė qė ajo tė dijė tė ndėrfutet edhe nė gėzimin po edhe nė hidhėrimin e tij.
Nga fakti se pejgamberi s.a.v.s. garonte me Aishen r.a. nėnkuptojmė se Islami i nxit tė dy bashkėshortėt qė ta ndajnė lumturinė e tyre mes veti, sepse kjo ndarje (ndjenjash te lumturisė) do t'i bėjė ndjenjat mė tė thella kundrejt bashkėshortėve mes veti dhe njėashtu do ta forcojė lidhjen e tyre si ēift bashkėshortor.
Sikurse pėr anėt e mira, ashtu edhe nė tė kėqijat gruaja e vėrtetė muslimane qėndron pranė tė dashurit tė saj dhe nuk e lė atė qė tė zhytet mė tepėr nė ato ndjenja dėshpėrimi. Nė kėto raste ajo i afrohet atij me ndonjė fjalė tė ėmbėl, e cila pėrcillet me pėrkrahje tė sinqertė.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:16 pm

Gruaja e vėrtetė muslimane i shmanget shikimit tė meshkujve tjerė, e pėr bazė tė kėsaj e merr ajetin nė tė cilin All-llahu i Lartėsuar ka thėnė: "Thuaju edhe besimtareve t'i ndalin shikimet e tyre, t'i ruajnė pjesėt e turpshme tė trupit tė tyre, tė mos i zbulojnė stolitė e tyre pėrveē atyre qė janė tė dukshme, le t'i venė shamitė mbi kraharorin e tyre dhe tė mos ua tregojnė bukuritė e tyre askujt pėrveē burrave tė tyre, baballarėve tė tyre ose baballarėve tė burrave tė tyre, djemve tė tyre ose djemve tė burrave tė tyre, vėllezėrve tė tyre ose djemve tė vėllezėrve tė tyre, apo djemve tė motrave tė tyre, ose grave tė tyre (qė u pėrmendėn) dhe robėreshave, tė cilat i kanė nė pronėsinė e tyre, ose shėrbėtorėve nga meshkujt tė cilėt nuk ndiejnė nevojė pėr femrat ose fėmijėt qė nuk e kanė arritur pjekurinė seksuale. Le tė mos kėrcasin me kėmbėt e tyre pėr ta zbuluar fshehtėsinė nga stolitė e tyre. Pendohuni tė gjithė te All-llahu, o besimtarė, nė mėnyrė qė tė gjeni shpėtim!" (EN NUR, 31).
Nga tė pėrmbajturit nga shikimi i meshkujve tjerė, ajo do tė jetė njė nga femrat e ndershme tė cilat i pėrulin shkimet e tyre, cilėsi kjo e cila duhet tė jetė edhe te meshkujt. Kjo, pra, ėshtė njė nga karakteristikat mė tė bukura tė gruas muslimane tė pastėr dhe tė ndershme. Njėherit kjo rrėfehet edhe nė Librin e All-llahut tė Lartėsuar ku Ai thotė: "Aty janė ato qė shikimet e tyre i pėrqėndrojnė (vetėm nė burrat e vet) e qė nuk i ka prekur kush para tyre, as njeri e as xhin." (ER RRAHMAN, 56).
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:16 pm

Gruaja muslimane jo vetėm qė zbukurohet dhe i ndan punėt me bashkėshortin e saj, por edhe mundohet qė tė krijojė atmosferė tė qetė nė shtėpinė e saj. Pėrkatėsisht, ajo e mban atė (shtėpinė) tė pastėr nė tė cilėn ai do tė shohė rend e pastėrti si dhe ushqime tė mira qė pėrgatiten rregullisht. Gruaja e menēur, gjithashtu, nuk harron se martesa ėshtė prej shenjave tė All-llahut tė Madhėrishėm. Pėr raportin mes gruas dhe burrit, Fuqiploti nė Kur'an ka thėnė: "Dhe nga faktet e Tij ėshtė qė pėr tė mirėn tuaj, Ai e krijoi palėn nga vetė lloji juaj, ashtuqė tė gjeni prehje tek to dhe mes jush krijoi dashuri dhe mėshirė. Nė kėtė ka argumente pėr njerėzit qė mendojnė." (ER RRUM, 21)
Martesa ėshtė njė nga lidhjet mė tė thella qė All-llahu i Madhėruar e lidh njė shpirt me njė tjetėr, kėshtuqė qė tė dytė tė ndjejnė kėnaqėsi tė lejuar, paqė dhe rehati ndaj njėri-tjetrit. Gruaja ėshtė burim i ngushėllimit dhe i strehimit pėr bashkėshortin e vet. Ajo ėshtė ajo qė e kupton realitetin dhe ia kupton fjalėt se ēfarė do tė thotė ai.
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:16 pm

Diskutimi i cilėsive intelektuale, psikologjike dhe cilėsive tjera demonstron se ajo ėshtė grua e suksesshme, edhepse jo ndoshta mė e suksesshmja apo fati mė i mirė me tė cilėn njė mashkull mund ta kalojė jetėn.
Si rezultat i asaj se ajo i ka kuptuar mėsimet islame, i pėrmbush detyrat e veta kundrejt bashkėshortit tė saj, ajo bėhet gėzimi mė i madh nė jetėn e bashkėshortit te vet. Nė kohėn kur ai vjen nė shtėpi, ajo e pėrshėndet atė me buzėqeshje tė ngrohtė, duke i folur atij ėmbėl dhe me butėsi. Ajo ėshtė e bindshme ndaj bashkėshortit tė vet dhe gjithmonė e etur pėr ta kėnaqur atė. Ajo nuk i demaskon sekretet dhe as qė ia prish planet. Ajo qėndron pranė tij nė raste tė vėshtirėsive duke i ofruar mbėshtetje dhe kėshilla tė dobishme. Ajo bėhet pjesė edhe e gėzimit edhe e hidhėrimit/pikėllimit tė tij. Ajo e inkurajon atė pėr t'iu bindur All-llahut tė Lartėsuar. Ajo e rrespekton nėnėn dhe familjen e tij. Ajo e ul shikimin ndaj meshkujve tjerė. Ajo e frenon gjuhėn nga fjalėt e kota. Ajo nė karakterin e saj ėshtė e fortė, pa qenė e ashpėr ose agresive dhe ėshtė e sjellshme, pa qenė e dobėt (nė karakter).
Nė kėtė mėnyrė, gruaja muslimane meriton tė jetė gruaja mė e suksesshme. Ajo ėshtė bekimi mė i madh qė All-llahu ia dhuron mashkullit dhe njėherit (ajo) ėshtė burim i pakrahasueshėm i haresė nė jetėn e tij. Me tė vėrtetė, pejgamberi s.a.v.s. e foli tė vėrtetėn kur tha: "Kjo jetė nuk ėshtė asgjė tjetėr veē njė pėrjetim i pėrkohshėm dhe gėzimi mė i madh nė tė ėshtė gruaja e drejtė." [Muslimi
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sun Jun 08, 2008 3:19 pm

forumist te nderuar keto i kam nxjerr nga disa libra et cilat i kam lexuar vet dhe eshtee domosdoshme ti dij gjdo grua e femer e pamartuar muslimane...


ngeleni te pershendetur
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
Vizitor
Vizitor



MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Thu Jun 12, 2008 1:51 am

me fal qe po te pyes psikologe por ēfar detyrash ka gruaja myslimane me teper se ato te krishtrera te gjitha njesoj jan si grat myslimane edhe ato te krishtera dhe si grat ashtu edhe burrat ;; si ashtu ēdo qenje njerzore ,, po te themi edhe ēdo qenje shtazore te gjith para zotit do shkojmé dhe te gjithé njerzimi ka obligim ne kete bote ,, e obligimet e tij duhet ti dij ēdokush ,, ky eshte mendimi ime ,, flm respekte psikologe
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Thu Jun 12, 2008 11:57 am

une nuk kam lexuar asgje se qka i obligon feja krishtere grat e asja feje une nuk kam asgje kunder tyre vetem se dua fene time me shume se gjdo fe tjeter dhe e qmoj gjdo rregull qe para 14 shekujsh zbriti ne toke permes KUR-RANIT FAMELART
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
Vizitor
Vizitor



MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Thu Jun 12, 2008 12:54 pm

po ti ta dishe ese edhe une mysliman jame por njeriu duhet te flas drejte ,, dhe duhet ta dijé se obligimet jane te njejta per ēdo njeri ,, dhe se per ZOTIN jane te gjithe njerzit te barabarte dhe te gjith do japin llogari para tij ;; dhe ne kete bote gjithkush e don fené e tij dhe beson tek ajo , por ne nje menyr apo ne nje tjeter te gjith ati i lutemi dhe tek ai mbeshtetemi , keshtu qe ne ēdo bised ne duhet te jemi realista ,,,
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Thu Jun 12, 2008 1:48 pm

po ok dakrot jam me kete mirepo une mund te flas vetem se qka i obligon islami grat e nuk mund te flas per ate qe nuk edi.une jam besimtare ehde e di QE EKZISTON VETEM NJE ZOT dhe ne te gjith jemi te barabart para tij vetem se ekzistojne forma te ndryshme besimi dhe nenshtrimi ndja tij... mos e merr personale shume artan,sepse kete teme nuk e kam hapur te fyej njeri vetem se te shkembejm mendime me njeri tjeterin,une aq sa di shkruaj e nuk mund te shkruaj per diqka qe nuk dij dhe nuk jam pergjejese sepse dal qesharake gje te cilen nuk e dua fare...


duke shpresuar qe nuk kam fyer njeri me kete teme...

mirembetshi te gjith...
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
Vizitor
Vizitor



MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Thu Jun 12, 2008 11:58 pm

jo jo te lutem psikologe ,, une nuk te thash qe fyeve njeri por as une nuk te fyeva ty prandaj te lutem mos u keqkupto une thjeshte dhashe mendimin time dhe me duket se nuk e teprova askund muhabetin ;; po qe se je ndier e fyer une te kerkoj falje dhe nuk u pergjigjem asnje her temave te" tua
te lutem ,,,,,,,,,,,,,
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
psikologia
Anatar i ri/e re
Anatar i ri/e re


Numri i postimeve : 107
Registration date : 19/05/2008

MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sat Jun 14, 2008 10:35 am

o artan eshte e drejt e juaja a postoni apo jo ne temat qe i hap une mirepo ekziston ketu nje mosmarreveshje sepse une nuk te thash asgje e sa i perket temave ketu un ene momentin qe hap nje teme ajo me nuk eshte e imja ,ajo tashi me eshte teme diskutimi e te gjithve pa marr parasysh a pelqehet apo jo une nuk e di se ku eshte gabimi i kesaj teme as nuk po e kuptoj nejse ska lidhje sido qe te jete une nuk e kam bere te fyej njeri per bese edhe as qe jam fyer vet une vetem se postova te ta beja me te qarte se pse kam shkruar per asnje arsye tjeter...
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit
Vizitor
Vizitor



MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   Sat Jun 14, 2008 4:33 pm

o/ zonjusha/ psikologe po te lutem mos i keqkupto gjerat ,,
aty nuk ke as nje gabim dhe nuk te tha njeri qe ke gabime ;
por une te thash se ashtu ishte mendimi i"ime , dhe as ti "as une nuk u fyem hiē me njeritjetrin ; por ketu ka veē pak keqkuptim ;; dhe po e leme e mos te diskutojm kot s"koti
shum respekte per ty psikologe nga ARTANI

DHE BESOJ SE KEMI KU TE MERREMI VESH ME DUKET
se nuk ka ndryshuar as gje
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Sponsored content




MesazhTitulli: Re: detyrat e gruas muslimane   

Mbrapsht nė krye Shko poshtė
 
detyrat e gruas muslimane
Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
 ::  :: Teme e lire-
Kėrce tek: